System dla deweloperów – optymalizacja procesu sprzedaży i zarządzania nieruchomościami
CRM to oprogramowanie, dzięki któremu zarządzanie relacjami z klientami staje się znacznie łatwiejsze. Jednak większość tego typu programów ogranicza się do najprostszych funkcji – zapisywania kontaktu z klientem i informacji, dotyczących świadczonych usług. W przypadku branży nieruchomości okazują się one niewystarczające, dlatego warto zaimplementować w firmie program dla deweloperów, który pozwoli zoptymalizować proces sprzedaży i zarządzać nieruchomościami od etapu ich budowy do posprzedażowej obsługi klienta. Czym wyróżnia się CRM VoxDeveloper i dlaczego warto wdrożyć go w firmie deweloperskiej i biurze nieruchomości?
System dla deweloperów od Vox Commerce a efektywna sprzedaż nieruchomości
Sprzedaż nieruchomości to proces wymagający doskonałej koordynacji między działami marketingu i sprzedaży. Duża konkurencja na rynku wymaga od deweloperów i biur nieruchomości podejmowania działań idealnie wpisujących się w potrzeby rynku w jak najkrótszym czasie. Program dla deweloperów CRM VoxDeveloper wspiera wszystkie procesy biznesowe. Rozbudowane i przemyślane funkcjonalności znacząco usprawniają prowadzenie wielokanałowej komunikacji marketingowej. Automatyczna aktualizacja danych na stronie www dewelopera, integracja z systemem CMS i wsparcie aktualizacji na portalach zewnętrznych, pobieranie zapytań klientów, funkcje do e-mail marketingu i SMS marketingu to tylko niektóre z funkcji oprogramowania. Wyniki działań działu marketingowego są zbierane, raportowane i analizowane na potrzeby optymalizacji kampanii.
Wszystko to przekłada się na większą liczbę leadów, z których korzystają specjaliści ds. sprzedaży. Dostęp do historii kontaktu, dokumentów i wszystkich niezbędnych informacja usprawnia proces sprzedaży – handlowiec kontaktuje się z potencjalnym kupcem w możliwie najkrótszym czasie, a odpowiedź dostosowana jest do potrzeb klienta. Pozwala to wyprzedzić konkurencję, która nie korzysta z zaawansowanego programu dla deweloperów.
Zarządzanie nieruchomościami dzięki systemowi dla deweloperów VoxDeveloper
Aby budować, a następnie utrzymywać dobrą opinię o firmie, należy zatroszczyć się także o proces posprzedażowej obsługi klienta. Dzięki strefie klienta, w której można dokonywać zgłoszeń, sprawdzać salda i informację, skracany jest dystans między klientem a działem obsługi klienta. Z kolei specjaliści mający dostęp do wszystkich danych o nabytej nieruchomości i kliencie, zapewniają profesjonalną obsługę posprzedażową. Wszystko to sprawia, że zadowolony klient staje się ambasadorem marki, a dobra opinia o firmie deweloperskiej i biurze nieruchomości staje się kluczowym elementem strategii marketingowej.
Artykuł powstał przy współpracy z firmą Vox Commerce.
Fot. Shutterstock.