Nowoczesne budownictwo

Dlaczego warto wdrożyć CRM dla deweloperów w firmie deweloperskiej?

• Zakładki: 10


Marketing i sprzedaż, posprzedażowa obsługa klienta, obsługa płatności, obsługa zgłoszeń serwisowych czy odbiorów technicznych to najważniejsze procesy biznesowe w firmie deweloperskiej. Ich obsługa wymaga szerokiej wiedzy i zaangażowania specjalistów zajmujących się poszczególnymi obszarami oraz koordynacji działań wszystkich działów. W zarządzaniu tymi procesami pomóc może system CRM dla deweloperów. W jaki sposób i jakie warunki muszą być spełnione, by CRM był realną pomocą dla firm deweloperskich?

CRM dla deweloperów a wysokie standardy obsługi klienta

Wysokie standardy obsługi klienta w branży nieruchomości są kluczowe dla każdej firmy, która się rozwija. Klienci kupujący dom czy mieszkanie podejmują jedną z najważniejszych decyzji w życiu – oczekują profesjonalnego wsparcia na każdym etapie kupna nieruchomości. Handlowcy oraz specjaliści do posprzedażowej obsługi, dysponując takim narzędziem jak CRM dla deweloperów, mogą tym oczekiwaniom sprostać. Jest to możliwe dzięki dostępowi do historii obsługi klienta, wszystkich dokumentów niezbędnych do zrealizowania sprzedaży/kupna nieruchomości, w tym dokumentów potrzebnych klientom w banku. Możliwość generowania dokumentów, harmonogramu płatności czy dostęp do zgłoszeń dokonywanych przez klienta zmniejszają barierę komunikacyjną i przyspieszają kontakt przedstawiciela firmy deweloperskiej z klientem. Nowoczesne funkcje związane sztuczną inteligencją sugerującą dalsze działania z klientem, tworzenie podsumowań i przypomnień znacznie oszczędzają czas handlowcom.

CRM dla deweloperów – automatyzacja procesów biznesowych

CRM dla deweloperów, dzięki modułom z funkcjami przygotowanymi z myślą o specyfice pracy firm deweloperskich, to narzędzie, które daje znacznie więcej możliwości niż standardowy, uniwersalny CRM. Z jego pomocą możliwe jest zarządzanie funkcjami marketingowymi, sprzedażą, zgłoszeniami serwisowymi, zmianami lokatorskimi, odbiorami technicznymi czy płatnościami. Działania poszczególnych działów podlegają raportowaniu, a automatycznie generowane raporty ułatwiają analizę wyników pracy pracowników i całych obszarów.

Wdrożenie CRM-u dla deweloperów przyspiesza pracę, oszczędza czas i czyni ją wydajniejszą, podnosi standardy obsługi klienta i umożliwia wyprzedzenie o krok konkurencyjnych firm deweloperskich. Rozwój firmy oraz wciąż zwiększająca się sprzedaż to cele, których realizacja nie jest możliwa bez wsparcia procesów biznesowych w firmie deweloperskiej – mniejszy zespół może wykonywać pracę wydajniej i łatwiej.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
34 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *